Profil klienta

Řízení procesů malých a středních podniků

Odpovídáte „ANO“ na následující otázky? 

  • S každou změnou na trhu podnik stále obtížněji reaguje včas?
  • Zaměstnanci odmítají zodpovědnost a přehazují si ji mezi sebou jako „horký brambor“ ?
  • Vznikají u vás konflikty kvůli nejasnostem, kdo má jakou činnost v popisu práce?
  • Peníze protékají podnikem a nevrací se?
  • Dáváte velké množství energie do podpůrných činností
  • Zaměstnanci se staví do role nenahraditelných a nechtějí sdílet s ostatními informace
  • Neustále opakujete jak a proč se mají jaké činnosti dělat a které mají cíle, vstupy, výstupy, vlastníky,…? 
  • Často se téměř zastaví chod činností kvůli zanedbatelnému problému, který nikdo sám od sebe neřeší? 
  • Chcete se naučit nastavit a řídit procesy samostatně bez nutnosti návštěv na školeních?
  • Nechcete utrácet za drahé programy, které vám uměle nasimulují procesy? 
  • Chcete se neustále zlepšovat

 

Dlouhodobě se soustředím na podnikové procesy výhradně malých a středních podniků. 

Na podnikové procesy nahlížím nejen s potřebným nadhledem, ale i s vysokou mírou komplexnosti, sofistikovanosti, organizovanosti a hlavně strategie. Což jsou důležité aspekty pro nastavení procesů tak, aby fungovaly dlouhodobě.

Předávám své know-how podnikům, které se chtějí zlepšovat, růst a nebo jen udržet tempo s ostatními hráči na trhu. 

Podívejte se níže a zkuste si odpovědět na následující situace, znáte je? Jsou Vám některé blíže, než jste ochotní dále akceptovat?